V Zdravstvenem domu Brežice omogočamo zanesljiv stik s svojim izbranim osebnim zdravnikom! Na voljo je sodobna in varna spletna rešitev, ki ne zahteva osebnih stikov, telefonskih klicev ali elektronskih sporočil brez odgovora.
Varno in zanesljivo lahko dostopate do storitev kjerkoli in kadarkoli:
Obvestilo o delu nove izvajalke (specialne pedagoginje) v dispanzerju za mentalno zdravje
04.06.2025
Obveščamo vas, da je v Zdravstvenem domu Brežice pričela z delom Mia Sara GRIL, specialna pedagoginja, ki bo nudila strokovno pomoč otrokom in mladostnikom z različnimi razvojnimi, učnimi in vedenjskimi težavami.
Obvestilo o delu nove izvajalke v dispanzerju za žene
02.06.2025
Obveščamo vas, da je v dispanzerju za žene v Zdravstvenem domu Brežice pričela z delom Jana DRENŠEK, dr. med., specialistka ginekologije in porodništva.
Delo psihologinje za otroke in mladostnike v dispanzerju za mentalno zdravje
15.04.2025
Obveščamo vas, da bo Karmen Kobe, mag. psihologije, do nadaljnjega v omejenem obsegu izvajala delo psihologinje za otroke in mladostnike v dispanzerju za mentalno zdravje, saj opravlja dela in naloge tudi na drugem delovišču.
Konzorcij Zdravstvenega doma Brežice in Centra za socialno delo Brežice je bil v mesecu februarju 2018 izbran na razpisu »Sodelovanje konzorcijev zdravstvenih domov in centrov za socialno delo pri pilotni izvedbi interdisciplinarnega pristopa s področja tveganega in škodljivega pitja alkohola - SOPA«, in sicer za sklop 1. V okviru tega sklopa Zdravstveni dom Brežice nastopa kot poslovodeči partner, ki zagotavlja zdravnike specialiste ali specializante družinske medicine, zdravnike specialiste ali specializante medicine dela, prometa in športa, diplomirane zdravstvenike/diplomirane medicinske sestre v referenčni ambulanti in v patronažnem varstvu ter strokovnjake v zdravstveno – vzgojnem centru oziroma centru za krepitev zdravja (diplomirane medicinske sestre in univerzitetne diplomirane psihologe). Center za socialno delo Brežice nastopa kot partner 1, ki zagotavlja univerzitetne diplomirane socialne delavce.
Osnovni namen projekta je zmanjšati tvegano in škodljivo pitje alkohola in njegove negativne učinke na zdravje, krepiti obstoječe in izgraditi nove kapacitete za obravnavo tveganega in škodljivega pitja alkohola na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, osveščati in usposobiti novinarje za odgovorno poročanje o alkoholu v množičnih medijih, osveščati splošno in strokovno javnost o alkoholni problematiki, vzpostaviti protokole obravnave tveganega in škodljivega pitja alkohola znotraj poklicev ter povezovanje in sodelovanje med poklici. Ciljne skupine so odrasle osebe, ki tvegano ali škodljivo pijejo alkohol, oziroma člani skupnosti, ki so izpostavljeni negativnim učinkom lastnega pitja alkohola ali škodljivega pitja alkohola drugih.
Projekt je trajal do oktobra 2020, začel pa se je z usposabljanjem strokovnjakov, sledilo je izvajanje obravnav, izvajala so se lokalna, regionalna in nacionalna srečanja. Vrednost pridobljenih sredstev znaša 64.522,37 EUR. Z 11 uslužbenci Zdravstvenega doma Brežice so bile sklenjene podjemne pogodbe. Ob zaključku projekta jim je bilo izplačano skupno 40.060,50 EUR. Več o projektu si lahko preberete tukaj: https://www.sopa.si/sl/domov/
Nacionalni inštitut za javno zdravje sodeluje pri izvedbi vseevropske ankete o pivskih navadah v času epidemije korona virusa. Zato vas vabimo k izpolnjevanju kratke, približno 10-minutne ankete o vaših izkušnjah in pivskem vedenju v času epidemije ter predvsem za pomoč pri pošiljanju povezave na vprašalnik čim širšemu krogu ljudi, preko svojih službenih in osebnih povezav.
Cilj te vseevropske raziskave, v kateri sodeluje 20 držav, je raziskati morebitne spremembe v pitju alkoholnih pijač v času trenutne pandemije. Z izbruhom SARS-CoV-2 so bili v evropskih državah uvedeni različni ukrepi za zajezitev epidemije, ki so povzročili spremembe v vsakdanjem in javnem življenju, vključno z možnimi spremembami v načinu in/ali količini pitja alkoholnih pijač. Ker je trenutna pandemija dogodek brez primere, z nepredvidljivimi vplivi na vsakdanje življenje, želimo s tem vprašalnikov raziskati njene posledice, ki se nanašajo predvsem na pitje alkoholnih pijač. Raziskava je nastala kot rezultat sodelovanja strokovnjakov iz različnih raziskovalnih inštitutov v Evropi, vključno s Technische Universität Dresden (Nemčija), bolnišnico Clínic de Barcelona (Španija) in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje (Slovenija).
Leta 2014 smo v Zdravstvenem domu Brežice pristopili k konceptu usklajevanja zasebnega in družinskega življenja in v avgustu 2015 prejeli osnovni certifikat Družini prijazno podjetje (DPP).
Na podlagi osnovnega certifikata DPP je bilo sprejetih 13 ukrepov, v okviru polnega certifikata pa smo februarja 2020 izbrali še štiri nove ukrepe, s katerimi se lažje dosega ravnovesje med družinskimi in službenimi obveznostmi.
Sprejeti ukrepi so sledeči:
Komuniciranje z zaposlenimi – zaposleni so bili seznanjeni z aktualnimi in sprejetimi ukrepi z možnostmi usklajevanja poklicnega in družinskega življenja. Zavod s tem ukrepom razvija kulturo družini prijaznega podjetja. Zaposlene seznanjamo z aktualnimi in sprejetimi ukrepi z možnostmi usklajevanja poklicnega in družinskega življenja ter skušamo odpravljati tipične težave, s katerimi se soočajo zaposleni.
Komuniciranje z zunanjo javnostjo – javnost smo o aktualnih dogodkih v ZD Brežice obveščali preko poslanih vabil medijem in objav na spletne strani zdravstvenega doma.
Raziskava med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine – ukrep je bil izveden jeseni leta 2018.
Delovna srečanja/zbori zaposlenih – organizirajo se delovna srečanja, kje zaposlene informiramo o napredovanju projekta, hkrati pa imajo možnost podajanja predlogov in izboljšav.
Pooblaščenec za vprašanja usklajevanja poklica in družine – preko pooblaščenke imajo zaposleni možnost, da prenašajo informacije, ideje, predloge vodstvu ter da se njihove zamisli upošteva pri načrtovanju novih ukrepov DPP.
Dan odprtih vrat – kot zelo uspešen in predvsem povezovalen se je v praksi pokazal ukrep Dan odprtih vrat, kjer sodelujejo uslužbenci iz različnih dejavnosti. Obiskovalcem so tako na voljo:
brezplačne meritve – obiskovalci imajo možnost preveriti svoje zdravstveno stanje v okviru brezplačnih meritev holesterola, krvnega sladkorja, krvnega pritiska, pregleda urina, gleženjskega indeksa, in se o rezultatih posvetovati z zdravstvenim osebjem;
predstavitev tehnik sproščanja;
predavanje pedontologinje o vsakodnevni skrbi za ustno zdravje;
tečaji Temeljnih postopkov oživljanja;
ogled reševalnega vozila;
predavanje z navodili za prvo pomoč pri udaru strele, ožigu meduz, pikih žuželk in klopov, ugrizu kače;
praktični prikaz na modelih – preventivni progam Svit za odkrivanje raka na debelem črevesu in preventivna ginekološka programa Zora in Dora;
predstavitev aktivnosti patronažne službe in prikaz pravilnega rokovanja z dojenčkom (handling);
s svojo stojnico se predstavlja tudi novoustanovljen Center za krepitev zdravja.
Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine – vodje so seznanjeni s pomenom usklajevanja poklica in družine na internem izobraževanju, s čimer so v pomoč zaposlenim pri usklajevanju poklicnega življenja in družine, s čimer se posledično izboljša organizacija dela in delovna učinkovitost.
Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda – ukrep je stopil v veljavo leta 2018 z uvedbo elektronske ure beleženja prihodov in odhodov (a ne pri vseh poklicnih skupinah). Delovni čas je razdeljen na fiksni osrednji del, ko morajo biti zaposleni na delovnem mestu nujno prisotni, in variabilni del, znotraj katerega zaposleni sam izbira čas prihoda in odhoda z dela. Okvirni delovni čas določa najzgodnejši začetek dela in najpoznejši odhod z dela. S tem ukrepom se mogoči zaposlenim, da svoj delovni čas prilagodijo obsegu in naravi svojega dela in družinskim obveznostim.
Izmensko delo – ukrep je namenjen zaposlenim v reševalni službi, kjer so pri načrtovanju izmenskega dela upoštevali potrebe zaposlenih z družinami v primerih rotacije, kakor tudi v obliki internih možnosti prehajanja iz ene izmene v drugo.
Otroški časovni bonus - za prvi šolski dan dobijo zaposleni, ki imajo otroke v 1., 2., in 3 razredu osnovne šole, možnost koriščenja ur ali dopusta. Enako velja za informativni dan, za otroke, ki vstopajo v srednjo šolo. Tudi v času uvajanja v vrtec je zaposlenim omogočen fleksibilen delovnik z zmanjšano časovno prisotnostjo, manjkajoče ure morajo zaposleni nadomestiti.
Posojila in finančna pomoč – ZD Brežice ima počitniške kapacitete v naselju Bučanje v Nerezinah, ki jih prednostno koristijo zaposleni.
Obdaritev novorojenca – vsakega novorojenca zaposlenega zavod obdari s simboličnim darilom in telegramom.
Ponudba za prosti čas – v Termah Paradiso v Dobovi imajo zaposleni prost dostop do športnih in prostočasnih aktivnosti v obliki brezplačnih vstopnic za plavanje in uporabo fitnesa.
14. Razvoj socialnih veščin za vodilne - 1x letno obvezno izobraževanje za vodje in njihove namestnike glede ustreznega vodenja zaposlenih, reševanja konfliktov, spodbujanja zaposlenih, rabe mobilnih telefonov na delovnem mestu.
15. Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja - člani se dvakrat letno sestanejo in proučijo izvajanje ukrepov, izbirajo nove ukrepe, ki jih predstavijo vodstvu.
16. Psihološko svetovanje in pomoč - psiholog v Centru za krepitev zdravja izvaja delavnice za zaposlene na temo obvladovanja stresa, skrbi za duševno zdravje, tehnike sproščanja.
17. Vodene aktivnosti za zaposlene v okviru Centra za krepitev zdravja - 2x tedensko organizirana telovadba za zaposlene.
V maju 2019 je zdravstveni dom prejel sklep o podelitvi polnega certifikata Družini prijazno podjetje -
Konzorcij Zdravstvenega doma Brežice in Centra za socialno delo Brežice je bil v mesecu februarju 2018 izbran na razpisu »Sodelovanje konzorcijev zdravstvenih domov in centrov za socialno delo pri pilotni izvedbi interdisciplinarnega pristopa s področja tveganega in škodljivega pitja alkohola - SOPA«, in sicer za sklop 1. V okviru tega sklopa Zdravstveni dom Brežice nastopa kot poslovodeči partner, ki zagotavlja zdravnike specialiste ali specializante družinske medicine, zdravnike specialiste ali specializante medicine dela, prometa in športa, diplomirane zdravstvenike/diplomirane medicinske sestre v referenčni ambulanti in v patronažnem varstvu ter strokovnjake v zdravstveno – vzgojnem centru oziroma centru za krepitev zdravja (diplomirane medicinske sestre in univerzitetne diplomirane psihologe). Center za socialno delo Brežice nastopa kot partner 1, ki zagotavlja univerzitetne diplomirane socialne delavce.
Osnovni namen projekta je zmanjšati tvegano in škodljivo pitje alkohola in njegove negativne učinke na zdravje, krepiti obstoječe in izgraditi nove kapacitete za obravnavo tveganega in škodljivega pitja alkohola na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, osveščati in usposobiti novinarje za odgovorno poročanje o alkoholu v množičnih medijih, osveščati splošno in strokovno javnost o alkoholni problematiki, vzpostaviti protokole obravnave tveganega in škodljivega pitja alkohola znotraj poklicev ter povezovanje in sodelovanje med poklici. Ciljne skupine so odrasle osebe, ki tvegano ali škodljivo pijejo alkohol, oziroma člani skupnosti, ki so izpostavljeni negativnim učinkom lastnega pitja alkohola ali škodljivega pitja alkohola drugih.
Projekt je trajal do oktobra 2020, začel pa se je z usposabljanjem strokovnjakov, sledilo je izvajanje obravnav, izvajala so se lokalna, regionalna in nacionalna srečanja. Vrednost pridobljenih sredstev znaša 64.522,37 EUR. Z 11 uslužbenci Zdravstvenega doma Brežice so bile sklenjene podjemne pogodbe. Ob zaključku projekta jim je bilo izplačano skupno 40.060,50 EUR. Več o projektu si lahko preberete tukaj: https://www.sopa.si/sl/domov/
Nacionalni inštitut za javno zdravje sodeluje pri izvedbi vseevropske ankete o pivskih navadah v času epidemije korona virusa. Zato vas vabimo k izpolnjevanju kratke, približno 10-minutne ankete o vaših izkušnjah in pivskem vedenju v času epidemije ter predvsem za pomoč pri pošiljanju povezave na vprašalnik čim širšemu krogu ljudi, preko svojih službenih in osebnih povezav.
Cilj te vseevropske raziskave, v kateri sodeluje 20 držav, je raziskati morebitne spremembe v pitju alkoholnih pijač v času trenutne pandemije. Z izbruhom SARS-CoV-2 so bili v evropskih državah uvedeni različni ukrepi za zajezitev epidemije, ki so povzročili spremembe v vsakdanjem in javnem življenju, vključno z možnimi spremembami v načinu in/ali količini pitja alkoholnih pijač. Ker je trenutna pandemija dogodek brez primere, z nepredvidljivimi vplivi na vsakdanje življenje, želimo s tem vprašalnikov raziskati njene posledice, ki se nanašajo predvsem na pitje alkoholnih pijač. Raziskava je nastala kot rezultat sodelovanja strokovnjakov iz različnih raziskovalnih inštitutov v Evropi, vključno s Technische Universität Dresden (Nemčija), bolnišnico Clínic de Barcelona (Španija) in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje (Slovenija).
Leta 2014 smo v Zdravstvenem domu Brežice pristopili k konceptu usklajevanja zasebnega in družinskega življenja in v avgustu 2015 prejeli osnovni certifikat Družini prijazno podjetje (DPP).
Na podlagi osnovnega certifikata DPP je bilo sprejetih 13 ukrepov, v okviru polnega certifikata pa smo februarja 2020 izbrali še štiri nove ukrepe, s katerimi se lažje dosega ravnovesje med družinskimi in službenimi obveznostmi.
Sprejeti ukrepi so sledeči:
Komuniciranje z zaposlenimi – zaposleni so bili seznanjeni z aktualnimi in sprejetimi ukrepi z možnostmi usklajevanja poklicnega in družinskega življenja. Zavod s tem ukrepom razvija kulturo družini prijaznega podjetja. Zaposlene seznanjamo z aktualnimi in sprejetimi ukrepi z možnostmi usklajevanja poklicnega in družinskega življenja ter skušamo odpravljati tipične težave, s katerimi se soočajo zaposleni.
Komuniciranje z zunanjo javnostjo – javnost smo o aktualnih dogodkih v ZD Brežice obveščali preko poslanih vabil medijem in objav na spletne strani zdravstvenega doma.
Raziskava med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine – ukrep je bil izveden jeseni leta 2018.
Delovna srečanja/zbori zaposlenih – organizirajo se delovna srečanja, kje zaposlene informiramo o napredovanju projekta, hkrati pa imajo možnost podajanja predlogov in izboljšav.
Pooblaščenec za vprašanja usklajevanja poklica in družine – preko pooblaščenke imajo zaposleni možnost, da prenašajo informacije, ideje, predloge vodstvu ter da se njihove zamisli upošteva pri načrtovanju novih ukrepov DPP.
Dan odprtih vrat – kot zelo uspešen in predvsem povezovalen se je v praksi pokazal ukrep Dan odprtih vrat, kjer sodelujejo uslužbenci iz različnih dejavnosti. Obiskovalcem so tako na voljo:
brezplačne meritve – obiskovalci imajo možnost preveriti svoje zdravstveno stanje v okviru brezplačnih meritev holesterola, krvnega sladkorja, krvnega pritiska, pregleda urina, gleženjskega indeksa, in se o rezultatih posvetovati z zdravstvenim osebjem;
predstavitev tehnik sproščanja;
predavanje pedontologinje o vsakodnevni skrbi za ustno zdravje;
tečaji Temeljnih postopkov oživljanja;
ogled reševalnega vozila;
predavanje z navodili za prvo pomoč pri udaru strele, ožigu meduz, pikih žuželk in klopov, ugrizu kače;
praktični prikaz na modelih – preventivni progam Svit za odkrivanje raka na debelem črevesu in preventivna ginekološka programa Zora in Dora;
predstavitev aktivnosti patronažne službe in prikaz pravilnega rokovanja z dojenčkom (handling);
s svojo stojnico se predstavlja tudi novoustanovljen Center za krepitev zdravja.
Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine – vodje so seznanjeni s pomenom usklajevanja poklica in družine na internem izobraževanju, s čimer so v pomoč zaposlenim pri usklajevanju poklicnega življenja in družine, s čimer se posledično izboljša organizacija dela in delovna učinkovitost.
Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda – ukrep je stopil v veljavo leta 2018 z uvedbo elektronske ure beleženja prihodov in odhodov (a ne pri vseh poklicnih skupinah). Delovni čas je razdeljen na fiksni osrednji del, ko morajo biti zaposleni na delovnem mestu nujno prisotni, in variabilni del, znotraj katerega zaposleni sam izbira čas prihoda in odhoda z dela. Okvirni delovni čas določa najzgodnejši začetek dela in najpoznejši odhod z dela. S tem ukrepom se mogoči zaposlenim, da svoj delovni čas prilagodijo obsegu in naravi svojega dela in družinskim obveznostim.
Izmensko delo – ukrep je namenjen zaposlenim v reševalni službi, kjer so pri načrtovanju izmenskega dela upoštevali potrebe zaposlenih z družinami v primerih rotacije, kakor tudi v obliki internih možnosti prehajanja iz ene izmene v drugo.
Otroški časovni bonus - za prvi šolski dan dobijo zaposleni, ki imajo otroke v 1., 2., in 3 razredu osnovne šole, možnost koriščenja ur ali dopusta. Enako velja za informativni dan, za otroke, ki vstopajo v srednjo šolo. Tudi v času uvajanja v vrtec je zaposlenim omogočen fleksibilen delovnik z zmanjšano časovno prisotnostjo, manjkajoče ure morajo zaposleni nadomestiti.
Posojila in finančna pomoč – ZD Brežice ima počitniške kapacitete v naselju Bučanje v Nerezinah, ki jih prednostno koristijo zaposleni.
Obdaritev novorojenca – vsakega novorojenca zaposlenega zavod obdari s simboličnim darilom in telegramom.
Ponudba za prosti čas – v Termah Paradiso v Dobovi imajo zaposleni prost dostop do športnih in prostočasnih aktivnosti v obliki brezplačnih vstopnic za plavanje in uporabo fitnesa.
14. Razvoj socialnih veščin za vodilne - 1x letno obvezno izobraževanje za vodje in njihove namestnike glede ustreznega vodenja zaposlenih, reševanja konfliktov, spodbujanja zaposlenih, rabe mobilnih telefonov na delovnem mestu.
15. Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja - člani se dvakrat letno sestanejo in proučijo izvajanje ukrepov, izbirajo nove ukrepe, ki jih predstavijo vodstvu.
16. Psihološko svetovanje in pomoč - psiholog v Centru za krepitev zdravja izvaja delavnice za zaposlene na temo obvladovanja stresa, skrbi za duševno zdravje, tehnike sproščanja.
17. Vodene aktivnosti za zaposlene v okviru Centra za krepitev zdravja - 2x tedensko organizirana telovadba za zaposlene.
V maju 2019 je zdravstveni dom prejel sklep o podelitvi polnega certifikata Družini prijazno podjetje -